bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

1) Remont drogi gminnej nr 108006R ul. Bławatkowa w Dynowie w km 0+000 - 0+500; 2) Remont drogi dz. nr ewid. 6314 w Dynowie w km 0+000-0+170 wraz z remontem kanalizacji deszczowej na długości 150 mb;.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

RRG.271.2.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 97752 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Remont drogi gminnej nr 108006R ul. Bławatkowa w Dynowie w km 0+000 - 0+500; 2) Remont drogi dz. nr ewid. 6314 w Dynowie w km 0+000-0+170 wraz z remontem kanalizacji deszczowej na długości 150 mb;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej nr 108006R ul. Bławatkowa w Dynowie w km 0+000 - 0+500- obejmujący następujący zakres robót: 2.1.1 roboty przygotowawcze a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym b) wykonanie koryta na całej szerokości jezdni , mechanicznie, grunt kategorii I-IV; c) wywiezienie gruntu z wykopu przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km; d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, f) mechaniczne plantowanie terenu, g) wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwa górna, 2.1.2. roboty nawierzchniowe a)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem wykonywane sprzętem mechanicznym, b)wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, c)wykonanie podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, d) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), f) wykonanie uzupełnienia poboczy z kamienia tłuczonego. 2.2.Remont drogi dz. nr ewid.6314 Dynowie w km 0+000+170 wraz remontem kanalizacji deszczowej na długości 150 mb - obejmująca następujący zakres robót: 2.2.1.branża drogowa 2.1.1 roboty przygotowawcze a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, b) mechaniczne wykonanie koryta pod pobocza na całej szerokości jezdni, c) wykonanie koryta pod pobocza na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV, d) mechaniczne wykonanie koryta pod nową jezdnię na całej szerokości jezdni, e) mechaniczne wykonanie koryta pod ściek trójkątny na całej szerokości jezdni, f) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km, g) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni h) mechaniczne rozebranie istn. podbudowy z kruszywa kamiennego , i) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych, j) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych - pobocze, k) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem. 2.1.2. roboty nawierzchniowe a) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych, b) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych, c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, asfaltowych, d) wykonanie podbudowy betonowej i ścieków trójkątnych. 2.2.2 branża kanalizacja deszczowa a) wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami podsiębiernymi, b) zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu, c) wykonanie wykopów liniowych o szer. 0.8-1.5 m pod rurociągi lub kolektory, d) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, e) montaż i ułożenie w wykopach kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, f) montaż i ułożenie w wykopach kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm, g) montaż studzienek i kanalizacyjnych systemowych o śr 425 mm -zamkniętych rurą teleskopową z włazem żeliwnym, h) montaż studzienek i kanalizacyjnych systemowych o śr 600 mm - zamkniętych rurą teleskopową z włazem żeliwnym, i) montaż studzienek ściekowych ulicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000, 00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. obejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę, remont drogi o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, wykonana w ramach oddzielnej umowy wraz z poświadczeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończone i odebrane.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą lub osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - Gwarancja wykonania robót - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów deszczu trwających dłużej niż trzy dni , uniemożliwiających wykonywanie umowy powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych; Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o określony równy okresowi trwającej przeszkody, e) wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f) zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; h) natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska (np. archeologiczne) których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. i) zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, j) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; k) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (§6 ust. 2) , w granicach określonych w §6 ust. 3 umowy. l)zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej - zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2 w pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2 w pok. nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenia:

  1. Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 5.05.2015 (06.05.2015 13:36)
  2. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA z dnia 6.05.2015r. (06.05.2015 13:39)
  3. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (22.05.2015 14:37)
Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 28.04.2015 14:00
Dokument oglądany razy: 1129
Podlega Ustawie