bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Budowa kaplicy cmentarnej wraz z domem przedpogrzebowym, przyłączami: wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, instalacją wody oraz wewnętrzną instalacją elektryczną w Dynowie przy ul. Grunwaldzkiej – etap I.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : RRG.271.6.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 247934 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kaplicy cmentarnej wraz z domem przedpogrzebowym, przyłączami: wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, instalacją wody oraz wewnętrzną instalacją elektryczną, w Dynowie przy ul. Grunwaldzkiej - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę kaplicy cmentarnej wraz z domem przedpogrzebowym, przyłączami: wody, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, instalacją wody oraz wewnętrzną instalacją elektryczną w Dynowie przy ul. Grunwaldzkiej - etap I - obejmującą następujący rzeczowy zakres robót: Roboty ziemne Wykopy fundamentowe Podkłady podposadzkowe, Zasypki. Zbrojenie betonu Przygotowanie i montaż zbrojenia prętami okrągłymi gładkimi ze stali A-0. Przygotowanie i montaż zbrojenia prętami okrągłymi żebrowanymi ze stali A-II i A-III. Roboty betonowe Wykonanie chudego betonu pod fundamenty B-10, Wykonanie podłoża pod posadzki z betonu B-10 Wykonanie elementów konstrukcyjnych z betonu B-20 Roboty murowe Wykonanie ścian nośnych z pustaka ceramicznego o współczynniku przenikania ciepła określonym w projekcie architektonicznym. Wykonanie ścianek działowych z pustaka ceramicznego. Konstrukcje drewniane Wykonanie więźby dachowej z tarcicy drewnianej nasyconej. Roboty pokrywcze Wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami blacharskimi i elementami wystającymi ponad dach budynku, Izolacje, Wykonanie poniższych izolacji:. na ławach fundamentowych izolacja z dwóch warstw papy asfaltowej na lepiku asfaltowym na gorąco lub 2 warstwy folii izolacyjnej mury fundamentowe smarowane dwukrotnie ABIZOLEM 2R+P po uprzednim rapowaniu w warstwach posadzki na gruncie 2x folia izolacyjna, izolacji termicznej i akustycznej. poddasze - styropian gr. 12cm posadzka na gruncie - styropian 10 cm Roboty tynkarskie wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych III kat. oraz okładzin ścian z płytek ceramicznych lub płyt g-k, Posadzki Wykonanie podłoża pod posadzki granitowe i posadzki z terakoty. Stolarka i ślusarka, Wykonanie montażu stolarki drzwiowej i okiennej, balustrad, uchwytów oraz wyposażenia. Roboty malarskie, malowanie ścian i sufitów w mieszkaniach malowane 2x farbami emulsyjnymi na biało. konstrukcja stalowa malowana zestawem farb ognioochronnych pęczniejących na konstrukcje stalowe. Instalacja centralnego ogrzewania, montaż rurociągów z rur z tworzywa dla zasilenia instalacji c.o. montaż rurociągów z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie montaż zaworów kulowych odcinających montaż odpowietrzników automatycznych z zaworami odcinającymi montaż zespołów przyłączanych kątowych dla grzejników montaż grzejników stalowych płytowych zasilanych od dołu montaż grzejników stalowych płytowych zasilanych z boku montaż głowic termostatycznych do wkładek zaworowych grzejników montaż zaworów termostatycznych wykonanie izolacji termicznej instalacji wykonanie próby szczelności instalacji badania instalacji, regulacja działania instalacji. Instalacja wodociągowo-kanalizacyjna, montaż rurociągów montaż armatury, montaż urządzeń, badania instalacji, wykonanie izolacji termicznej, Iinstalacja wentylacyjna, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach przebieralni (szatniach) oraz natryskowniach wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej w pozostałych pomieszczeniach. Instalacja elektryczna, roboty przygotowawcze i towarzyszące WLZ-y instalowanie rozdzielni elektrycznych roboty w zakresie przewodów elektrycznych roboty w zakresie opraw elektrycznych instalacje elektryczne - montaż osprzętu instalację odgromową pomiary pomontażowe Przyłącze kanalizacji sanitarnej. budowa kanału sanitarnego PVC z rur litych (jednorodnych) o śr. 160 mm włączenie przyłącza do istniejącej kanalizacji sanitarnej (studzienki) wykonanie studzienek kontrolno-rewizyjnych.

II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.11.12.00-0, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.32.10.00-6, 45.32.10.00-3, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-1, 45.31.00.00-3, 45.23.24.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. obejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę, remont budynków o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, wykonana w ramach oddzielnej umowy wraz z poświadczeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończone i odebrane. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponują osobą lub osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej, - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - Gwarancja jakości wykonania robót - 5

IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów deszczu, uniemożliwiających wykonywanie umowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ , powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, które potwierdzone zostały przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych; Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o określony równy okresowi trwającej przeszkody, e) wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f) zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g) zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; 4) natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska (np. archeologiczne) których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. 5) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; 6) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (§6 ust. 2) , w granicach określonych w §6 ust. 3 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie, 36-065 Dynów,ul. Rynek 2, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie, 36-065 Dynów,ul. Rynek 2, pokój nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamówienia - (pobierz dokument word *.doc)
Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (dokument pdf)
Załącznik Nr 2 do SIWZ Wyjaśnienie do projektu budowalnego - (dokument pdf)
Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa - (archiwum zip)
Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiary robót - (archiwum zip)

Ogłoszenia:

  1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 20.10.2015r. (21.10.2015 07:55)
Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 22.09.2015 12:52
Dokument oglądany razy: 1348
Podlega Ustawie