bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej ul. Gruntowa w Dynowie, działka numer ewidencji gruntów 6148 ( nowy nr ewid. 6148/2) w km 0+ 510 - 0+750;.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 361096 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej ul. Gruntowa w Dynowie, działka numer ewidencji gruntów 6148 ( nowy nr ewid. 6148/2) w km 0+ 510 - 0+750;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nastepujących robót: - wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,24 km - wykonanie koryta o powierzchni 720 m2; - wywiezienie gruntu z wykopu samochodem samowyładowawczym w ilości 216 m3; - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodem samowyładowawczym w ilości 216 m3; - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni 720 m2; - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa dolna po zagęszczeniu 15 cm w ilości 720 m2 ; - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm w ilości 720 m2; - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, zbrojonych, ażurowych o wymiarach 100x 75 cm , płyty prostokątne , o grubości 12 cm w ilości 660,00 m2; - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, zbrojonych, ażurowych o wymiarach 75x 50 cm w ilości 180,00 m2; - wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczniowego, warstwa górna po uwałowaniu 10 cm oraz uzupełnienie płyt ażurowych drobnym klińcem - w ilości 244,20 m2; - umocnienie skarp płytami betonowymi, ażurowymi o wym. 40x60 cm, o grubości 8 cm w ilości 90,00 m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.21.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie:dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40 000, 00 zł brutto każda, wykonana w ramach oddzielnej umowy wraz z poświadczeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończone i odebrane. Wykonawca spełni warunek określony w punkcie 1. 1. b) jeżeli przedstawi realizację jednej roboty budowlanej zawierającej wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi realizację kilku robót budowlanych zawierające wszystkie wymienione w tym punkcie elementy..

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów deszczu trwających dłużej niż trzy dni , uniemożliwiających wykonywanie umowy powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, e) wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f) zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g) natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska (np. archeologiczne) których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; 4) zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, 5) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; 6) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (§6 ust. 2) , w granicach określonych w §6 ust. 3 umowy. 7)zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej - zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, 8) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna,ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a która skutkuje brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 9) gdy w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że można wprowadzić zmiany do opisu przedmiotu zamówienia, które umożliwią usprawnienie lub zracjonalizowanie wykonania przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów pok. 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz dokument (*.doc)

2. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna, (*.zip)

3. Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót (*.zip)

4. Zmiana SIWZ Nr 1 z dnia 17.09.2013r. - (*.pdf)

5. Załącznik Nr 1 do zmiany SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru robót - (*.pdf)

6. Załącznik Nr 2 do zmiany SIWZ - Szkic sytuacyjny w skali 1:500 - (*.pdf)

Ogłoszenia:

  1. Zawiadomienie o wyborze nakorzystniejszej oferty (02.10.2013 10:09)
  2. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane (09.10.2013 12:28)
Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 17.09.2013 14:34
Dokument oglądany razy: 1318
Podlega Ustawie