bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

1) Remont drogi gminnej Nr108032R w Dynowie w km 0+000 - 0+350; 2) Rozbudowa drogi gminnej Nr 108032R bocznej do ul. Grunwaldzkiej w Dynowie wraz z niezbędną infrastrukturą.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

RG.271.1.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 97496 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Remont drogi gminnej Nr108032R w Dynowie w km 0+000 - 0+350; 2) Rozbudowa drogi gminnej Nr 108032R bocznej do ul. Grunwaldzkiej w Dynowie wraz z niezbędną infrastrukturą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej Nr108032R w Dynowie w km 0+000 - 0+350 obejmujący następujący szczegółowy zakres robót: wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na długości 0,35 km, ułożenie czasowych dróg kołowych i placów na powierzchni 1 095,75 m2 rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych na powierzchni 322,00 m2, rozebranie krawężników betonowych na długości 162,00 mb, rozebranie obrzeży trawnikowych na długości 20,00 mb, rozebranie podbudowy z mas mineralno-bitumicznych na powierzchni124,00 m2, rozebranie podbudowy z kruszywa na powierzchni124,00 m2, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej na powierzchni 40,00 m2, wykonanie wykopów w gruncie nieskalistym w ilości 2 887,00 m3, plantowanie skarpy i korony nasypów na powierzchni 1 079,00 m2, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na powierzchni 2 075,00 m2, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem na powierzchni 2 075,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na powierzchni 2 075,00 m2, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 2 075,00 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4 cm po zagęszczeniu, warstwy ścieralnej o gr. po zagęszczeniu 4 cm po zagęszczeniu, wykonanie umocnienia powierzchniowego skarp na powierzchni 1 191,00 m2, Rozbudowa drogi gminnej Nr 108032R bocznej do ul. Grunwaldzkiej w Dynowie wraz z niezbędną infrastrukturą obejmująca następujący szczegółowy zakres robót: branża drogowa Przebudowa przepustu z rur żelbetowych na długości 5 m, Ułożenie krawężników wraz z wykonaniem ław betonowych na długości 573,00 m, Ułożenie betonowych krawężników na płask wraz z wykonaniem ław betonowych na długości 137,00 m, Ułożenie betonowych obrzeży betonowych na długości 125,00 m, Profilowanie i zgęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 224,45 m2, Wykonanie podłoża z kruszywa stabilizowanego metodą chemiczno-hydrauliczną o gr. warstwy 10 cm na powierzchni 185,45 m2, Wykonanie podłoża z kruszywa stabilizowanego metodą chemiczno-hydrauliczną o gr. warstwy 15 cm na powierzchni 40,00 m2, Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego na powierzchni 31,00 m2, Wykonanie chodników z kostki brukowej, kostka szara betonowej na powierzchni 202,01 m2, Wykonanie chodników z kostki brukowej, kostka kolorowa betonowej na powierzchni 22,45 m2, Wykonanie oznakowania poziomego jezdni - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe na powierzchni 7,68 m2, Wykonanie oznakowania poziomego jezdni - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane na powierzchni 2,76 m2, Wykonanie oznakowania poziomego jezdni - strzałki i inne symbole na powierzchni 16,00 m2, Wykonanie oznakowania pionowego - 6 sztuk znaków drogowych, branża elektryczna Demontaż istniejącego oświetlenia drogowego szt 1, Ułożenie kabli wielożyłowych w ziemi na długości 289, 00 m, Ustawienie słupów oraz montaż kompletnych opraw oświetlenia ulicznego szt. 7, Badania i pomiary instalacji uziemiającej i skuteczności zerowania szt 7 branża kanalizacja deszczowa Wykonanie robót pomiarowych na długości 0,20 km, Wykonanie robót ziemnych z transportem urobku do 1 km w ilości 332,12 m3, Wykonanie wykopów liniowych w ilości 142,34 m3, Umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi na powierzchni 654,04 m2, Ułożenie kanałów z rur PCV na wcisk o średnicy fi 200 mm na długości 56,80 m, Ułożenie kanałów z rur PCV na wcisk o średnicy fi 315 mm na długości 146,80 m, Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy fi 1200 mm w ilości 7 szt. Wykonanie studni ściekowych z gotowych elementów o średnicy fi 500 mm w ilości 16 szt. Wykonanie wylotu betonowego wraz z jego umocnieniem płytami betonowymi szt 1. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wbudowanych urządzeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000, 00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 360 000,00 zł brutto każda, wykonana w ramach oddzielnej umowy wraz z poświadczeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończone i odebrane. Wykonawca spełni warunek określony w tym punkcie, jeżeli przedstawi realizację jednej roboty budowlanej zawierającej wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi realizacje kilku robót budowlanych zawierające wszystkie wymienione w tym punkcie elementy. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie, 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie, 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów deszczu trwających dłużej niż trzy dni , uniemożliwiających wykonywanie umowy powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o określony równy okresowi trwającej przeszkody, e) wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f) zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; h) natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska (np. archeologiczne) których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. i) zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, j) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; k) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (§6 ust. 2) , w granicach określonych w §6 ust. 3 umowy. l)zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej - zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie 36-065 Dynów, ul. Rynek 2 pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie 36-065 Dynów, ul. Rynek 2 pok. nr 10 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz dokument (*.doc)
  2. Załącznik Nr 1, 2, 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;Dokumentacja projektowa; Przedmiary robót
    (*.zip)

Ogłoszenia:

  1. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (26.03.2014 14:19)
  2. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.04.2014 (03.04.2014 10:49)
  3. Zawiadomienie o wyborze nakorzystniejszej oferty (05.05.2014 08:08)
  4. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane (13.05.2014 10:42)
Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 24.03.2014 15:12
Dokument oglądany razy: 1336
Podlega Ustawie