bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dynowie, ul. Bartkówka 105

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Burmistrz Miasta Dynów

BURMISTRZ MIASTA DYNÓW
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA
Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dynowie, ul. Bartkówka 105

  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w §1 i § 2 oraz w § 10 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
  2. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 z późn. zm.), oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
  2. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
  3. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
    - stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
    - stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego,
    - stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
  4. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. c;
  5. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  7. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe – dotyczy również osób niebędących nauczycielami ;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2013r., poz. 168),
  10. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2013 r., poz. 1388)
  11. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego,
  12. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  13. oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 191 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2012r., poz. 572 z późn.zm.) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  14. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
  15. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 101, poz. 1182) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
  1. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Dynowie, ul. Rynek 2 , pokój nr 10 (sekretariat) w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i numerem telefonu oraz dopiskiem „ Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dynowie” w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dynowie i na stronie internetowej www.dynow.pl, - do dnia 14 lipca 2014r. do godz. 15:00.

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Dynowa.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Burmistrz Miasta
Zygmunt Frańczak


Dokumenty do pobrania:

  1. Zarządzenie Nr 74/15 Burmistrza Miasta Dynów z 25 czerwca 2015 r w sprawie w sprawie ogłoszenia konkursu na dyrektora - dokument doc

Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 26.06.2015
Dokument oglądany razy: 1108