To jest wersja archiwalna z dnia 18.07.2014, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja linków
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja linków
Elektronczna Skrzynka Podawcza
Instrukcja składania dokumentów elektronicznych
do Urzędu Miejskiego w Dynowie.
Dokumenty elektroniczne można złożyć poprzez:
- Elektroniczną Skrzynkę Podawczą – Urzędu Miejskiego w Dynowie za pośrednictwem Pismo ogólne do urzęduelektronicznego formularza platformy EPUAP – złożenie wniosku wymaga posiadania konta użytkownika ( www.epuap.gov.pl / konto jest bezpłatne). Po wejściu na platformę należy wybrać podział terytorialny->województwo podkarpackie->powiat rzeszowskii->Dynów (gmina miejska).
- Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy urzędu (poniedziałek w godz. 8.00-16.00, w pozostałe dni w godz. 7.00-15.00) do sekretariatu mieszczącego się budynku Urzędu Miejskiego w Dynowie, przy ul. Rynek 2, pokój nr 10 w na następujących nośnikach danych:
a) dyskietka 1,44 MB
b) pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c) płyta CD-RW, DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- Akceptowalne formaty załączników to:
- odt
- rtf
- doc
- ods
- xls
- csv
- txt
- graficzne: gif, tif, jpg, png
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 18.07.2014
Podpisał: Jan Prokop
Publikacja dnia: 18.07.2014
Dokument z dnia: 17.09.2013
Dokument oglądany razy: 1 628