bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 18.07.2014, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Elektronczna Skrzynka Podawcza

Instrukcja składania dokumentów elektronicznych
do Urzędu Miejskiego w Dynowie.

Dokumenty elektroniczne można złożyć poprzez:

  • Elektroniczną Skrzynkę Podawczą – Urzędu Miejskiego w Dynowie za pośrednictwem elektronicznego formularza platformy EPUAP – złożenie wniosku wymaga posiadania konta użytkownika ( www.epuap.gov.pl / konto jest bezpłatne). Po wejściu na platformę należy wybrać podział terytorialny->województwo podkarpackie->powiat rzeszowskii->Dynów (gmina miejska).
  • Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy urzędu (poniedziałek w godz. 8.00-16.00,  w pozostałe dni w godz. 7.00-15.00) do sekretariatu mieszczącego się budynku Urzędu Miejskiego w Dynowie, przy ul. Rynek 2,  pokój nr 10  w na następujących nośnikach danych:
    a) dyskietka 1,44 MB
    b) pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    c) płyta CD-RW, DVD-RW
    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    • odt
    • rtf
    • doc
    • ods
    • xls
    • csv
    • txt
    • pdf
    • graficzne: gif, tif, jpg, png
    Ww. formaty mogą być dostarczone w postaci skompresowanej przy uzyciu formatu ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 



Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 18.07.2014
Podpisał: Jan Prokop
Dokument z dnia: 17.09.2013
Dokument oglądany razy: 1 624