bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Dynowie: Urzędu Miejskiego, Szkoły Podstawowej Nr 2, budynku OSP ( ul. Szkolna),budynku OSP ( ul. Bartkówka), budynku zaplecza stadionu miejskiego - zadanie nr I pn.Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA z dnia 16.04.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 131188 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 116050 - 2014 data 04.04.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Dynów, Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, fax. 016 6521093.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie przebudowy budynku Urzędu Miejskiego w Dynowie przy ul. Rynek 2 w zakresie termomodernizacji oraz zmiany konstrukcji dachu i przebudowy klatki schodowej. Zakres robot budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, -roboty budowlane w obrębie klatki schodowe, -roboty budowlane w obrębie strychu, - wykonanie konstrukcji dachu, - wykonanie ścianek lekkich ocieplonych poprzecznych oraz podłużnych, - wykonanie pokryć dachowych, - wykonanie docieplenia stropu strychu i wylewek, -przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, -wykonanie dachu nad wykuszami, - montaż i demontaż rusztowań, -docieplenie ścian przyziemia i podziemie do głęb. 1,2m, -naprawę schodów oraz na świetlików..
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, roboty budowlane w obrębie klatki schodowej, roboty związane z termomodernizacją elewacji budynku, roboty budowlane w obrębie strychu, wykonanie konstrukcji dachu, wykonanie ścianek lekkich ocieplonych poprzecznych oraz podłużnych, wykonanie pokryć dachowych, wykonanie docieplenia stropu strychu i wylewek, wykonanie dachu nad wykuszami, montaż i demontaż rusztowań, docieplenie ścian przyziemia i podziemie do głęb. 1,2m, naprawę schodów oraz naprawę świetlików, inne roboty towarzyszące..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014..
W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
W ogłoszeniu jest: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane w tym: 1 robotą budowlaną w zakresie wykonania konstrukcji dachu wraz pokryciem o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto, 1 robotą budowlaną w zakresie termomodernizacji ( obejmującą minimum docieplenie ścian i dachów) o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto..
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli, a roboty zostały odebrane co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 700 000, 00 zł brutto, która obejmowała swoim zakresem prace związane z wykonaniem konstrukcji dachu wraz z pokryciem oraz dociepleniem ścian..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
W ogłoszeniu jest: 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1 zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów deszczu trwających dłużej niż trzy dni , uniemożliwiających wykonywanie umowy powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, b ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o określony równy okresowi trwającej przeszkody, e wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; h natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska np. archeologiczne których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. i zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, j zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; k zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy §6 ust. 2 , w granicach określonych w §6 ust. 3 umowy l zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej - zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,.
W ogłoszeniu powinno być: 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1 zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów trwających nieprzerwanie dłużej niż trzy dni , uniemożliwiających wykonywanie umowy powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, b ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, w szczególności gdy wystąpią opóźnienia w dokonywaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej lub jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, e wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; h natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska (np. archeologiczne) których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. i zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, j zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; k zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy §6 ust. 2 , w granicach określonych w §6 ust. 3 umowy. l)zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej - zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,.


Opublikował: Jan Prokop
Data publikacji: 16.04.2014 14:39
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 924